Friday, August 26, 2011

salam aidilfitri





count down from today, cume tinggal 2 hari je lagi puasa... Cepatnye masa berlalu. Dah hampir sebulan berpuasa dan sekarang bahang aidilfitri dah makin membahang...

dan aku makin pening, semua lum belum buat & siap..
  • baju raya ibu & anak2 dah ambik tapi lum basuh... baju hubby masih lagi kat tailor. lagi parah kan.. of coz la lum basuh jugak. nasib baib shirt & jeans semua dah di beli. cume songkok abang aidil je belum beli. songkok adik pakai yang abang punye dulu...hehehe recycle je la dik ye... bby aishy tak yah pakai songkok la ye. tunggu besar sikit, nanti recycle yang abang punye gak.
  • biskut & kerepek lum lagi di pek2 mengikut destinasi... maklum la 3 rumah nak kena bagi2. balang biskut pun lum di basuh & lap lagi...
  • rumah masih lagi bersepah. dari bilik atas sampai la ke dapur, semunya masih belum di touch up lagi.. cadar lum di tukar, lantai lum lagi di mop, langsir pakai je la yang sama..baru lagi kan.., sarung kunsyen pun lum di tukar...
  • baju nak balik kampung lum di pek lagi..
  • duit angpow lum masuk sampul nye lagi...
  • rambut anak2 lum di kerjekan lagi oleh untie tukang gunting...
dan yang paling penting tudung raya aku pun lum di beli lagi niiiiii!!! mak tolong!!!

dan...

dan...

dan..

saat ni aku masih lagi di office...keje, keje dan keje....
masa ni lah aku rasa mcm terus je nak g cari maid...tolong..tolong....

di sempatan ini aku nak ucapkan:-
SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN PADA SEMUA YANG MENGENALI DIRI INI... MAAF SEKIRANYA ADA YANG TERKASAR BAHASA, TERSILAP PERI LAKU DAN YANG SEANGKATAN DENGANNYA..



No comments: