Monday, August 1, 2011

baby aishy

MUHAMMAD AISHY HAFEEY

memandangkan sekarang ni bulan puasa, so masa makan telah digantikan dengan berblog...jadi aku ade masa free lebih sikit dari biasa...

cerita tentang baby aishy.... rindunya kat si kenit tu walau tiap-tiap hari jumpa. tinggal untuk pergi kerja je menjadikan ibu seorang perindu...hahaha berpuitis pulak!


bby in the month of 3...

posing macam ni ok tak bu!

ni macam orang nak g swimming lak!

saya dah penat la bu!!! la baru nak exercise dah penat...

rehat jap la..penat tau!


dekat la sikit ambik pic...baru la nam
pak hidung saya ni!!

ni posing saya yang menawan!!


tengok atas jap, kot-kot ade yang berkenan!!


cak bu...saya senyum ni...cepat la ambik gambar..

cepat betul masa berlalu...aishy dah pandai senyum dan agak- mengagah...

masa ni baru 6 hari dilahirkan...beza kan muka dia...




1 comment:

Lydia said...

ho ho ho yg penting sgt cute ;]