Wednesday, October 20, 2010

ayat untuk melembutkan hati anak


bukan senang untuk mengasuh & mendidik anak untuk menjadi seorang yang soleh/solehah dan berguna di masa depan. lagi2 sekarang terlalu banyak gejala2 yang tak sihat kite dengar dan lihat... nauzubillah, semoga anak2 kite tak akan terjebak dengan perkara2 yang di larang... uiiiissshhh... takut!

aku dapat rasakan mcm mane susah payah mak aku membesarkan kami 7 beradik dulu setelah bergelar ibu sekarang ni..kalau dulu ape yang mak cakap tu semua nye di anggap remeh.... ha... sekarang ambik ko!!

  • sambil aku terkenang2 kan kesusahan ibu bapa dalam mendidik anak2, aku terpikir tentang ayat yang boleh melembutkan hati anak2, jadi aku terus dload dan hasilnye seperti di atas...untuk kawan2 yang berminat boleh le ambik ayat ni dan amalkan selepas membacanye cube tiupkan kat ubun2 anak... sharing is caringkan....tak salah nak share walau aku bukan nye pandai sgt pun, tapi ilmu yang sikit tu, kalau di kongsi banyak manfaatnye...

No comments: